28. svi 2012.

Star Wars


Stari film,možda i stara tema.Možda je ovo za vas koji čitate ovaj post več odavno poznato ali eto ja sam tek sada došao do spoznaje i zaprepastio sam se veličinom priče.
U zadnjih par dana sam po prvi put pregledao serijal Star Wars onako kako treba znači od prvog pa do VI dijela.Na miru i na tenane.Po prvi put i zapanjio sam se pričom i njenom logikom.
Do sada nikako nisam uhvatio kako je to zli Imperator uspjeo da pobijedi republiku i da dođe na vlast.Zapanjila me je jednostavnost tog čina tj preuzimanja vlasti uništenje "demokratije" i pobjeda zlih gospodara Sitha.
Da to izrazim u jednoj rečenici.Čovjek(tj zli Imperator Sith) je jednostavno na "demokratski"način i na insistiranje večine došao na mjesto predsjednika Republike,zatim mu je opet na isključivo insistiranje večine i uz pomoć nekih dobrica 
Dobrica Jar Jar Binks

 odobreno stvaranje armije za borbu protiv "zlih" separatista(terorista rekao bih ili "diktatora" ili.....) te veče ovlasti .Republika mu je predata u ruke na insistiranje demokratske večine a kako bi ih spasio od samih sebe.Genijalno i strašno,strašno genijalno.Spasilac se u trenutku transformiše i postaje apsolutni zli vladar života i smrti.
Transormacija


A čuvar mira postaje "donosilac mira".

Vojska boraca za slobodu Republike postaje armija čuvara zla,oni uniformu nisu promijenili ostali su u bijelom,što me je u prvim(zadnjim)nastavcima serijala uvijek čudilo,bijela zla armija ?Dok sada nisam sagledao čitav serijal.
I na kraju dolaze neočekivani spasioci na koje ni Sithi ni Jedaji nisu računali.Nepoznata koja je upala iznenada u vidu bezazlenih malih medvjediča.
Spasioci

Da li se uvijek tako završava ?Genijalna priča za koju se pitam da li je samo to ? Zanimljiva sigurno.Genijalna,bez svake sumnje.Više od scenarija ?Poučna ?

Tko ?



Upoznavanje.

George Lucas



Pisac scenarija i reditelj serijala Star Wars,novčano najuspješniji reditelj u Holivudu,samim tim i na Zemlji.Rođen 14 Maja 1944 u Modestu Kalifornija SAD.Sam kaže da je scenario pisao inspirisan knjigom "The Hero with a Thousand Faces" svoga prijatelja, Josepha Campbella. Neke informacije govore o tome kako je on "režirao" i snimanje prvog slijetanja na Mjesec.

Nema komentara:

Objavi komentar